amriezukasensei part 1

http://amriezukasensei.blogspot.com/
amriezukasensei part 1

Friday 16 December 2011

Konsert Fenomena 30 Tahun Search

Pada asalnya, konsert ini dicadangkan akan berlangsung di padang astaka Petaling Jaya... tapi disebabkan musim ujan, maka derang ubah venue ke Mines Convention Centre (MIECC) .
Tindakan bijak...

sebab, dari aku tak mo pegi, kini aku boleh pergi.

Kebanyakkan peminat Search ini adalah golongan otai yang sebaya aku, atau lebih tua dari aku... otai tak mo dah main ujan... dan dizaman teknologi ni, org tak mo BB, IP4, DSLR mereka basah kena ujan....

Sebenarnya, kalau ikutkan hati, mmg aku tak mo pegi sebab pengurusan konsert ni terlampau lembab dan clueless... mereka ada hunting line dan juga laman FB, tapi bila di ajukan soalan, mereka tidak tahu menjawabnya... aku jadi bosan dan fed up. Konsert diijalankan di KL... aku di kuantan, jadi bermacam maklumat yg perlu derang kasi tahu supaya senang aku nak kesana. Maklumat seperti tempat parking, route, etc sepatutnya menjadi perkara asas dalam mempromosi event derang.

Amik contoh page FB KLIM ( KL International Motorshow2010) mereka ini cukup profesional dengan menjawab segala pertanyaan. Nampak kemas, teratur dan bijak. Setiap soalan di FB dijawab tanpa banyak soal..... Yg Search punya? Hazabbbb... turn down factor

Sebenarnya, ketika aku melayari MUDAH, ada terjumpa iklan orang nak tolak tiket Search ... 2 keping pada  RM120... harga sebenar RM140.

Aku call dan tawar sampai dapat harga RM80... dan kebetulan pula esok dan Ahad memang aku akan berada di KL kerana ada kuliah di IIUM, jadi waddahelllll... aku terus pegi amik tiket tu... save 60 ketui... ok la tu...

Biarpun aku marah sama penganjur yg lembab... tapi itu bukan salah Amy, Yazid dan lain lain... so aku patut pegi... tahun lepas aku pegi konsert derang, memang best.... tahun ni mesti lagi best!!!!!!

Persoalan sekarang ni.... macam mana aku nak pegi ke MIECC ni? aku bukan pernah pergi pun..... aduhaiiiii

Hahahaha.... satu untuk aku... satu untuk kamoooo





Ni gambar konsert tahun lepas... Red on Black

Amy, Awie and Ella....

Dalam stadium darul makmur

Best!!!

Air dalam cup bodo tu, RM2 satu.... perghhhhh

No comments:

Post a Comment