amriezukasensei part 1

http://amriezukasensei.blogspot.com/
amriezukasensei part 1

Monday 13 June 2011

Not That Fast , Not That Furious

530pm
Beransur-ansur derang datang. Ada yang datang dengan kereta yang cantik, ada juga datang dengan kereta compang camping tak siap bikin lagi. Suasana cool je...



600pm
Ikut suka hati mak bapak dia je nak parking kat mana-mana. Tengah jalan, melintang, tak dak disiplin sungguh!!!


615pm
Habis berterabur lari tak cukup tanah. Best juga dengar jeritan v tec dan letupan-letupan dari dari pipe 3 inci hsil dari sistem antilag. Desiran turbine dan hembusan BlowValve, menambah hangat suasana..... tetapi kenapa semua cabut lari?



620pm
Kena hambat ngan hotek (polis peronda) rupanya... haha... lari bang, jangan tak lari. Nanti tak pasal-pasal kereta korang kena sita.


630pm
Kembali ramai.... Tapi hari ini, tiada game yang besar-besar. Hanya showoff dan poser kehulu kehilir bising membingit.


700pm
beransur bersurai, dah habis race... slow slow balik...


Itulah yang berlaku saban minggu kalau tak hujan disini. Bukan apa, bukan lumba haram sangat. Sekadar show off dan menunjuk nunjuk sahaja. Game besar-besar, tak main disini. Walaupun mungkin ada yang main kecik-kecik, tapi semua tu amatur dan personal sahaja.

Aku suka juga kesini. Boleh jumpa kawan-kawan, tengok kemajuan jentera masing2 dan bertukar tukar awek pendapat.

Trek haram ni, sepanjang lebih kurang 500m, dengan mencerun. Asalnya digunakan mat mat tarik belakang main drift. Tapi disebabkan bebudak v tec tak sadar diri dan turbo mengada ramai, geng geng rear wheel drive ni malu alah dan terpaksa pegi cari port lain.... kesian mereka.

Kalau korang ada masa, pada hari ahad, pegi lah sini.... meramaikan umat... tapi, keselamatan kereta mestilah diutamakan... hehe...

No comments:

Post a Comment