amriezukasensei part 1

http://amriezukasensei.blogspot.com/
amriezukasensei part 1

Thursday 8 September 2011

Kereta

Berberapa tahun sudah... mungkin dalam tahun 2006 kut, aku pegi nonton wayang cerita The Cars ini.

Sebelum cerita ini di tayangkan, Teaser dan trailer berkaitan dengannya telah lama ada di web-web streaming video seperti Youtube , Metacafe dan sebagainya.

Agak teruja menunggu cerita ini ditayangkan. Dan pada hari pertama di tayangkan, seingat aku, ketika itu hari bekerja, tetapi panggung penuh dengan ibu bapa yang membawa anak2 mereka termasuk lah aku.

Harus di puji berkaitan dengan jalan cerita yang menarik dan graphic yang cukup mempersonakan.

Kini tiba sequel yang kedua The Cars yang akan ditayangkan dalam minggu ini. Tempahan tiket sudah mula dibuka, dan aku telah berjaya mendapatkan 3 tiket untuk sabtu ini.

Apa kata hujung minggu ini kita bawak ahli keluarga kita menonton the cars ini?



http://www.youtube.com/watch?v=x0WCbDim-Ek&feature=fvst


P/S: Apa watak kegemaran anda dalam cerita ini?  Aku?Sheriff!!!

No comments:

Post a Comment