amriezukasensei part 1

http://amriezukasensei.blogspot.com/
amriezukasensei part 1

Wednesday 13 July 2011

Aduhai

Dah enam hari internet terputus gara gara pencuri kabel yang bongoks lagi tak cerdik itu.

Yang aku tak paham, kenapa sampai 6 hari TM amik masa untuk memulihkan talian.

Kalau Elektrik terputus, TNB amik masa dalam 2-3 jam je untuk baiki kerosakan.

Begitu juga dengan bekalan air, kalau terputus, JBA amik masa sekejap je.

Tapi apasal TM kena amik masa yang lama? adakah pekerjanya IQ lembam dan tidak tahu skop kerja mereka?

Selama 6 hari jugak lah aku tak dapatupdate blog ini. Bukan salah TM 100%, aku sebenarnya sibuk dgn Ujian diakhir semester. Alhamdulillah, dapat juga jawab. Tak de yang jawapannya aku tinggal kosong.

Blog ni tertangguh banyak posting2 . Akan saya usaha dalam masa terdekat ini.... sabar ye?

Antara entry blog yang akan datang... Tunggu ye!!!!

No comments:

Post a Comment