amriezukasensei part 1

http://amriezukasensei.blogspot.com/
amriezukasensei part 1

Wednesday 20 April 2011

Monyet lagi!!!

Mak aku, Pn Kamariah, memang suka sangat sama cerita Planet of The Apes. Bukan cerita yang baru main panggung 3-4 tahun lepas tu. Tapi cerita original lakonan Roddy McDowall.

Roddy McDowall (tengah), (17 September 1928 – 3 October 1998)




Selalu, dia ajak aku nonton cerita POTA ni sama2 ngan dia. Adik beradik aku yang lain kurang sedikit menonton movie cerita begini. Aku tidaklah berapa suka cerita sains fiksyen melampau seperti ini, tapi layan mak aku punya pasal, ikut kan saja......

Ketika melayari internet 2-3 hari lepas, terjumpa link trailer POTA versi baru. Memanglah ketika itu aku rasa WTF, not again!!! yang cerita lama dulu punya lah tak best, tapi bila tengok trailer tu, rasa macam tak sabar nak nonton pula.

Monyet jahat yang cerdik? Atau Monyet cerdik yang jahat?
Meh kita nonton bulan Ogos ni...






http://www.youtube.com/watch?v=4VYND6tK5ho

No comments:

Post a Comment