amriezukasensei part 1

http://amriezukasensei.blogspot.com/
amriezukasensei part 1

Friday 1 April 2011

T-Shirt from hell Part1

Pernah tak rasa bosan bila korang berada di Supermarket?

Korang ikut macam aku. Pegi cari baju-baju yang ntah hapa-hapa, amik gambar, tempek kat FB korang.

Gambar2 kat bawah ni, aku amik di The Store . Cam hampess je derang ni. Apa la baju yang macam ni pun derang jual.

Sepatutnya, ada la sorang yang kerjanya menapis dulu barangan yang hendak dijual mengikut kesesuaian dan menjaga sensetiviti orang lain.

Aku ok je baju-baju macam ni, tapi rasa sangat kelakar bila terjumpa orang yang pakai baju yang maksudnya, tuan punya badan haram tidak mengerti.

Gambar ni semua aku amik dengan kamera enset je. Memang aku ada usung DSLR dalam Deuter aku, tapi nanti apa kata salesgirl tu pula. Aku amik gambar guna enset ni pun, dia dah usyar aku lain macam. Sian dia..... hehe...

Maksudnya: Oh Tahi... Jenama Bagus.  Hahahaha.. siapalah yang malang akan pakai baju ni.

Ni apa benda sebenarnya tukang design T-Shirt ni nak kasi tau? Con Na tu apa menda? We're Gonna Fall kut? Biliver? hahaha....

Ni terus jadi tak reti mengeja.... pandai lagi Budak Smart Reader umur 4 tahun mengeja dari tukang Design T-Shirt ni.

Baby Party... oh ok... tapi apsal kuali dan telur masuk sekali?

Sekali tengok, baju ni stylo abis. Perkataan FLY dengan gambar tu, macam ala-ala pemilik baju ni pernah melancong ke luar negara. Tapi maksud sebenarnya adalah Ikan Trout yang berjaya di pancing dengan menggunakan teknik pancingan layang ( Fly Fishing)

So, lain kali, sebelum nak beli T-Shirt, silalah peratikan elok elok apa yang dicetak di atas T-Shirt tu. Kalau tak tahu makna, eloknya tak payah beli. Cari T-Shirt kosong yang tiada tulis apa-apa....

No comments:

Post a Comment